.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
"جهت اطلاع"روزنامه جمهوری اسلامی روز يكشنبه

***صف جديد براي شركت در انتخابات رياست جمهوري دهم از هم اكنون تشكيل شده است . علي اشراقي به خبرگزاري فارس گفته است آقاي خاتمي قصد كانديداتوري دارد مگر آنكه خلاف آن ثابت شود. يك منبع نزديك به شهردار تهران نيز ميگويد آقاي قاليباف هم قصد دارد خود را كانديداي رياست جمهوري كند. آقاي كروبي هم اينبار احتمالا با وعده ماهانه يكصد هزار توماني به صحنه خواهد آمد. محسن رضائي هم كه پاي ثابت داوطلبي براي رياست جمهوري است . بنابر اين تا اينجا با احتساب رئيس جمهور فعلي حداقل 5 نفر داوطلب رياست جمهوري آينده هستند.

***نهمين وزير دولت نهم نيز به زودي از كابينه احمدي نژاد مي رود. عصر ايران به نقل از پايگاه خبري پارسيان نوشت مهندس رحمتي وزير راه و ترابري به زودي بازنشسته خواهد شد و جاي خود را احتمالا به دكتر رحيم قرباني خواهد داد. قرباني از همكاران احمدي نژاد در شهرداري تهران بود كه اكنون استاندار آذربايجان غربي است .

***نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه همدان در خطبه هاي نماز جمعه همدان و در واكنش به موضع گيري مدير حوزه علميه اين شهر درخصوص بيست و دومين جشنواره بين المللي فيلم كودك و نوجوان كه اين روزها در همدان جريان دارد گفت : اين جشنواره در همدان تعطيل شدني نيست و بايد تلاش شود ماندگار شود. وي اثرات اين جشنواره را در غناي فرهنگي منطقه موثر دانست و گفت : اينگونه حركتها براي حمايت از كودكان و نوجوانان در مقابل هجمه فرهنگي بيگانه برگزار مي شود. وي با بيان اينكه آموزه هايي كه انسان در سن كودكي فرا مي گيرد مانند نقشي است كه روي سنگ كنده مي شود تصريح كرد : عصر كنوني نقطه پرافت و خيز براي كودكان است . وي تاكيد كرد : در عين حال ساخت فيلم هاي ويژه كودك و نوجوان بايد با ديد تخصصي انجام شود. حجت الاسلام والمسلمين محمدي با تاكيد بر توجه به خلاقيت و نوآوري در ساخت برنامه ها يادآور شد : غرب از آخرين يافته هاي صنعت سينما بهره مي گيرد و تلاش دارد با استفاده از تمام امكانات مخاطبان خود را افزايش دهد. وي اظهار داشت : دشمن از تمامي حربه ها براي آسيب رساندن استفاده مي كند و به شبيخون فرهنگي روي آورده است . مدير حوزه علميه همدان برگزاري جشنواره فيلم كودك را اسراف و از مصاديق منكر دانسته بود.

***رئيس مركز اطلاع رساني ستاد فرماندهي نيروي انتظامي گفت : شليك تصادفي از اسلحه يكي از ماموران نيروي انتظامي موجب شهادت يكي از افسران ارشد نيروي انتظامي و مجروح شدن يك درجه دار شد . سرهنگ مهدي احمدي افزود : مقارن حدود ساعت 10 صبح شنبه در پايگاه هشتم پليس تهران به هنگام تحويل سلاح بر اثر سهل انگاري چند گلوله از اسلحه يكي از ماموران شليك شد. وي ادامه داد : اين گلوله ها به دو تن از ماموران اصابت كرد كه يكي از افسران ارشد به نام سرهنگ دوم ميرجلالي در دم شهيد و يكي از درجه داران نيز به دليل شدت جراحات به بيمارستان منتقل شد. رئيس مركز اطلاع رساني ستاد فرماندهي نيروي انتظامي با بيان اين كه قتل غيرعمدي است گفت : مامور ضارب بلافاصله توسط ماموران ديگر مستقر در پايگاه دستگير شد و هم اكنون بازجويي از وي ادامه دارد. وي اضافه كرد : پرونده ياد شده درحال بررسي است و اطلاعات تكميلي متعاقبا اعلام مي شود. بعضي پايگاه هاي خبري اعلام كرده بودند اين واقعه در پي درگيري لفظي رخ داده است .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.499 seconds.